کارگر اسباب کشی

کارگر اسباب کشی یا کارگر باربری

کارگر حمل بار و کارگر اسباب کشی در تهران.وانت بار تهران دارای بهترین کارگر باربری و حمل بار در تهران می باشد.اما کارگر حمل اثاثیه یا به ‌اصطلاح عام‌تر کارگر باربری از کجا می‌ توانیم پیدا کنیم که هم از تجربه و مهارتش خیالمان راحت باشد هم بدانیم احتمالا از طرف شرکت و موسسه ‌ای بیمه شده تا اگر با درد و مشکلاتی که صحبتش شد مواجه می‌ شود یا بدتر زبانمان لال در حین کار آسیب دید بتواند از خدمات درمانی استفاده کند و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشد.

شماره تماس جهت رزرو کارگر حمل بار : 88681860 – 44473438 – 09196557092

وانت بار تهران و بسیاری از این شرکت ‌های ارسال کارگر باربری نه ‌تنها کارگری که برای کمک به شما می ‌آید که اسباب و اثاثیه را هم بیمه می ‌کنند تا خیالتان بابت انتقال صحیح و سلامت لوازمی که طی سالیان سال با قسط و گرفتن وام تهیه کرده ‌اید آسیبی نبینند.

چه خدماتی توسط کارگر جابجایی بار ارائه می‌شود؟

یک کارگر اسباب کشی در صورت تقاضای شما می‌تواند در کنار جابجایی و حمل بار تمام اثاثیه شما در کمترین زمان بسته بندی اثاثیه را انجام دهد. این افراد آگاه هستند که وسایل کوچک و بزرگ را درون کارتن قرار دهند. همچنین این کارگر جهت جابجایی اثاث منزل با روش‌های بسته بندی از جمله موارد زیر آشنا است:

  • پیانو و آلات موسیقی
  • ظروف چینی و کریستال بسیار حساس
  • ظروف و وسایل عتیقه
  • بسته بندی انواع قاب و آینه
  • لوستر

از جمله دیگر خدماتی که توسط کارگر اسباب کشی ارائه می‌شود،بسته بندی و حمل مبلمان بزرگ است. از دیگر مهارت‌های یک کارگر حمل بار آشنایی با تجهیزات بسته بندی اسباب کشی و چگونگی جابجا کردن وسایل سنگین است. این کار باید به گونه‌‌ای انجام شود که نه به خود کارگر و نه به اثاثیه شما آسیب وارد شود. در ادامه به مهارت‌های کارگر اثاث کشی متخصص اشاره خواهیم کرد:

حمل اثاثیه سنگین با کارگر اثاث کشی

یک کارگر اسباب کشی با تجربه می‌تواند یک یخچال ساید بای ساید را جابجا کند و یا یک گاو صندوق بزرگ و سنگین را با استفاده از تجهیزات مخصوص حمل نماید. همچنین کارگر اسباب کشی می‌تواند وسایل شما را به گونه‌ای بسته بندی کند که کمترین تعداد بسته را داشته باشید. بنابراین هزینه‌ای که برای کارتن حمل بار میپردازید کمتر می‌شود و کار اثاث کشی سریعتر پیش می‌رود. همچنین کارتن‌ها در ماشین باربری نیز ساده‌تر و راحت‌تر چیده می‌شوند. اما باید دقت کنید که برخی از کارگران اسباب کشی برای دریافت هزینه بیشتر و اتلاف زمان برای حمل بار ممکن است کارهایی کنند که شما به تعداد بیشتری کارتن نیاز پیدا کنید. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم که روی کارگر حمل اثاثیه منزل نظارت کامل داشته باشید.

چیدمان درست کارتن‌ها از دیگر مهارت‌های کارگر چیدمان

چیدمان درست کارتن‌های اثاثیه در درون ماشین حمل بار از دیگر مهارت‌هایی است که یک کارگر اسباب کشی باید در آن تجربه داشته باشد. کارگران باتجربه کاملا به این موضوع آگاه هستند و می‌دانند که ابتدا باید وسایل سنگین و سپس وسایل سبک‌تر را بچینند. با این کار فضای کمتری اشغال می‌شود. همچنین این افراد باید وسایل شکستنی را به درستی می‌چینند تا وسایل سنگین بر روی آنها قرار نگیرند و آسیب نبینند.

چیدمان اثاثیه توسط کارگر حمل اثاثیه منزل

چیدمان وسایل در مکان جدید بعد از باربری اسباب منزل از مهارت‌هایی است که یک کارگر اسباب کشی باید به صورت تخصصی آموزش دیده باشد. البته در این زمان یک فرد باید نظارت کافی بر نحوه عملکرد کارگران داشته باشدو با یک کارگر باتجربه به راحتی می‌توانید چیدمان وسایل را با مدیریت و سرعت بیشتری انجام دهید. انتخاب یک کارگر ماهر برای چیدمان اثاثیه بخصوص وسایل حساسی مانند جهیزیه عروس، یک کلکسیون از اشیای گرانقیمت یا عتیفه جات بسیار مهم است. بنابراین به دنبال یک کارگر اسباب کشی حرفه‌ای باشید.

نصب وسایل حساس و الکترونیکی از دیگر مهارت‌های کارگر اسباب کشی

نصب وسایل حساس و الکترونیکی از دیگر مهارت‌هایی است که یک کارگر اسباب کشی باید بتواند انجام دهد. حتی در برخی از شرکت‌های باربری می‌توانند برای نصب وسایل برقی، کارشناس و نصاب اعزام کنند.

با این وجود اگر به یک کارگر ماهر و با تجربه و متخصص نیاز دارید می‌توانید با ما در  شرکت وانت بار تهران در تماس باشید.

کارگرمتخصص چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حمل اثاثیه منزل نگرانی‌هایی از بابت آسیب دیدگی بدنی و اثاثیه در حال جا به جایی وجود دارد که با کارگر برای اسباب کشی که از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد می‌توانید بخشی از نگرانی و استرس خود را کم کنید.  برخی از وسایل سنگین مانند یخچال، گاز و لباسشویی نیاز به فردی باتجربه از لحاظ بدنی ورزیده است که کارگر اثاث کشی باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  • فرد متخصص و حرفه‌ای و خوش برخورد
  • قدرت بدنی بالا برای اثاث کشی و چیدمان
  • استفاده از تجهیزات مناسب
  • تجربه کافی کارگر اثاث کشی برای جابجایی وسایل
  • وقت شناس
  • کارگر چیدمان با مهارت لا در زمینه جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال، میزناهارخوری و..
  • با تجربه کافی در زمینه حمل اثاثیه منزل
  • نیروی بدنی فوق العاده
  • صبور
  • متعهد و مسئولیت پذیر